Veelgestelde vragen


Hieronder vindt u de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

  1. Hoe kan ik bestellen?
  2. Bezorgt u?
  3. Worden er bezorgkosten gerekend?
  4. Heeft u een montagedienst?
  5. Hoe kan ik betalen?
  6. Wat is de levertijd?
  7. Hoe verloopt mijn bestelling nadat ik deze heb geplaatst?
  8. Wat is de garantie?
  9. Zijn de getoonde prijzen incl. BTW?
10. Bent u aangesloten bij een brancheorganisatie?



1. Hoe kan ik bestellen?

• U kunt eenvoudig online bestellen door het gekozen artikel in de winkelwagen te plaatsen en de stappen in het bestelprocess te doorlopen. Meer uitleg over het plaatsen van een online bestelling vindt u bij Hulp bij bestellen.

• Bent u niet in de gelegenheid om online te bestellen, dan kunt u ook telefonisch bij ons bestellen via nummer: 0900 - 23 333 67 (10 ct. p/m).


2. Bezorgt u?

Ja, wij bezorgen door heel Nederland en België. Op aanvraag kunnen wij ook leveren naar andere landen.


3. Worden er bezorgkosten gerekend?

• Bestellingen vanaf € 500,- bezorgen wij GRATIS bij u thuis, uitgezonderd de Wadden-eilanden en België. Voor bestellingen onder de € 500,- berekenen wij € 49,- bezorgkosten.

• Voor leveringen in België berekenen wij € 125,- bezorgkosten.

• Voor leveringen naar andere landen is de prijs op aanvraag.


4. Heeft u een montagedienst?

Ja, u kunt er voor kiezen om uw bestelling door ons te laten monteren. De artikelen zullen dan vakkundig worden gemonteerd door onze montagemensen. De montage-kosten bedragen € 35,-. Tijdens het bestelprocess kunt u aangeven of u gebruik wenst te maken van de montagedienst.


5. Hoe kan ik betalen?

U kunt betalen met iDEAL (internetbankieren) of Overboeking

• Bij alle bestellingen vragen wij  een aanbetaling van 25%. Wij vragen een aanbetaling, omdat wij deze producten speciaal voor u moeten bestellen. De aanbetaling kan worden voldaan via iDEAL of overboeking op rekeningnummer 14.14.86.015 t.n.v. e-Bedding B.V.. Wanneer de aanbetaling bij ons binnen is wordt de bestelling definitief. Het restant bedrag kan worden voldaan bij aflevering met PIN of contante betaling.


6. Wat is de levertijd?

De levertijd staat vermeld bij elk product. De gemiddelde levertijd is 6 tot 8 weken.


7. Hoe verloopt mijn bestelling nadat ik deze heb geplaatst?

» Wanneer u een bestelling heeft geplaatst krijgt u automatisch een bevestiging hiervan in uw e-mail. 
» Wij controleren uw bestelling en nemen indien nodig contact met u op.
» Nadat wij de aanbetaling hebben ontvangen, wordt uw bestelling in behandeling genomen.
» Zodra de door u bestelde producten bij ons binnen zijn nemen wij telefonisch contact met u op voor een bezorgafspraak en de leverdatum aan u bekend te maken.

Gedurende de levertijd kunt u te allen tijde de orderstatus van uw bestelling opvragen.
 
8. Wat is de garantie?

Naast de wettelijke garantie is op al onze producten onze eigen garantie van toepassing, m.u.v. eenmalige aanbiedingen en showroommodellen. De garantiebepalingen vindt u op de pagina garantie.


9. Zijn de getoonde prijzen incl. BTW?

Ja, alle getoonde prijzen zijn inclusief 21% BTW.


10. Bent u aangesloten bij een brancheorganisatie?

Ja, TafelshopOnline.nl is aangesloten bij de Centrale Branchevereniging Wonen en is CBW-erkend. Daarnaast is TafelshopOnline.nl lid van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.

EETTAFELS

SALONTAFELS

SIDETABLES

BANKJES